OM OSS – KlaraHem AB
Dödsbo Stockholm – KlaraHem AB erbjuder professionell hjälp med värdering och försäljning av tillgångar i samband med dödsbon samt vid flytt särskilt boende.
Skicka din fråga här!
Vi svarar på alla frågor så fort vi kan!
Tömning av bohag i Stockholm
Vi organiserar effektivt den avlidnas tillhörigheter och egendom, gör processen smidig och respektfull för dig och din familj.
Dödsbo städning i Stockholm
Efter tömning ser vi till att bostaden blir skinande ren och redo för nästa steg. Högkvalitativ städning förbereder den för försäljning eller överlämning.
Försäljning av tillgångar
Har du värdefulla tillgångar i dödsboet? Våra experter hjälper dig att maximera avkastningen genom försäljning och auktioner.
Juridisk och administrativ hjälp
Vi tar hand om allt från juridiska aspekter till fördelning av tillgångar, vilket gör denna process smidig och korrekt.
Vår Konsultation
Att städa ut och tömma dödsbon är inte detsamma som att städa ut och tömma en lägenhet vid ett lägenhetsbyte eller bostadsförsäljning. Att som anhörig städa ut efter en närstående som har avlidit är både fysiskt och emotionellt påfrestande. Vi ser inte bara till att flytta ut möbler och bohag, utan kan också forsla bort och städa rent bostaden. Vårt mål är att se till att du som kund får hjälp på ett snabbt och effektivt sätt och att hela processen blir så bekymmersfri och smidig som möjligt. Vi värnar om bra och goda samarbeten och ser därför till att du får en personlig kontaktperson att använda dig av hela vägen.
På så sätt behöver du inte oroa dig för att behöva förklara eller gå igenom din bokning flera gånger. Givetvis ser vi även till att vara registrerade för F-skatt och inneha försäkringar och garantier.
Hembesök och Akut Jour
i förstår att tömning av dödsbon är en både fysiskt och emotionellt krävande process. Därför erbjuder vi även hembesök och akut jourtjänster för att vara där när du behöver det som mest.
Hembesök: Vårt erfarna team kan komma till dig personligen för att diskutera dina behov och erbjuda skräddarsydd rådgivning på plats. Vi ser till att du får den hjälp du behöver i denna känslomässigt utmanande tid.
Akut Jour: Ibland kan situationer kräva omedelbar åtgärd. Vår akut jourtjänst är tillgänglig för snabb och effektiv tömning och städning av dödsbo, vilket ger dig trygghet och bekvämlighet när det behövs som mest. Vi är dedikerade till att vara där för dig i varje steg av processen.
Kostnadsfri Rådgivning
& Skräddarsydda Hembesök för Dödsbohantering i Stockholm – Klarahem
Har du behov av stöd med ett dödsbo i Stockholm? Vårt professionella team erbjuder kostnadsfri rådgivning och skräddarsydda hembesök för att underlätta hela processen.
Vilka vi är på Klara Hem AB?
Vi på Klara Hem AB är ett företag som specialiserar sig på att ta hand om och hantera ägodelar och ärenden som återstår när någon har avlidit. Företaget är dedikerat till att identifiera och hantera värdet i de kvarvarande ägodelarna och tillhandahåller en rad tjänster relaterade till denna process. Tyvärr finns det ingen ytterligare information i de tillhandahållna sökresultaten som ger detaljer om de personer som är involverade i Klara Hem AB eller företagets historia. För mer information om företaget och dess team kan du besöka deras officiella webbplats eller kontakta dem direkt.
Vad vi gör på Klara Hem AB
Klara Hem AB – Dödsbo i Stockholm är specialiserat på att hjälpa människor hantera boupplösning och röjning av avlidnas hem. De erbjuder tjänster som hjälper till att organisera och avveckla bohag, rensa utrymmen, och tillhandahålla professionell stöd och rådgivning vid dödsfall. Deras mål är att underlätta processen för anhöriga och skapa en smidig övergång efter en persons bortgång.
Klara Hem AB – Officiell webbplats: klarahem.com
Klara Hem AB – Reco kundomdömen: reco.se
Klara Hem AB – Allabolag företagsinformation: allabolag.se
Erbjuda en trygg och pålitlig lösning
Vi strävar alltid efter att uppfylla dina önskemål och ge dig som kund den bästa möjliga servicen. Vårt företag grundades som svar på det faktum att det fanns många oseriösa aktörer på marknaden, och vi ville erbjuda en trygg och pålitlig lösning som andra inte kunde matcha. Vår ambition är att du som kund alltid ska känna att du har gjort det rätta valet genom att välja oss.
Under 15 år har vi arbetat med att noggrant gå igenom, värdera och sortera bohag och andra tillhörigheter som lämnats efter. På den här resan har vi förvärvat kunskap om vad som kan säljas, vad som bör återvinnas och vad som har emotionellt värde som minnen.
Vi utför vårt arbete med högsta respekt och diskretion och förstår att det ibland tar tid att fatta beslut, även om de vid första anblicken kan verka enkla. Vi finns här för att göra denna process så smidig och stödjande som möjligt för dig och din familj.
Vi erbjuder kostnadsfri hjälp med dödsbohantering i Stockholm, inklusive värdering, bouppteckning, försäljning av tillgångar och administrativt stöd. Kontakta oss för konsultation och hembesök.
Välkommen till KlaraHem AB
Behöver du hjälp med att hantera ett dödsbo i Stockholm? Vårt team erbjuder kostnadsfria konsultationer och personliga hembesök för att underlätta processen. Vi förstår att det kan vara en känslomässigt utmanande tid när någon har gått bort. Våra tjänster inkluderar värdering av tillgångar, bouppteckning, försäljning av tillgångar och administrativ hantering. Vi är dedikerade till att göra hela processen så smidig som möjligt. Kontakta oss idag för din kostnadsfria konsultation och boka ett bekvämt hembesök. Vi finns här för att stötta dig under denna svåra tid.
På KlaraHem är vi specialiserade på att ta hand om och ordna allt som finns kvar efter en persons bortgång. Vårt uppdrag är att hitta värdefulla ägodelar även där andra kanske bara ser det som gamla saker som blivit kvar när livet når sitt slut.
Kundens Behov i Fokus
Vi strävar alltid efter att uppfylla dina önskemål och ge dig som kund den bästa möjliga servicen. Vårt företag grundades som svar på det faktum att det fanns många oseriösa aktörer på marknaden, och vi ville erbjuda en trygg och pålitlig lösning som andra inte kunde matcha. Vår ambition är att du som kund alltid ska känna att du har gjort det rätta valet genom att välja oss.
Under 15 år har vi arbetat med att noggrant gå igenom, värdera och sortera bohag och andra tillhörigheter som lämnats efter. På den här resan har vi förvärvat kunskap om vad som kan säljas, vad som bör återvinnas och vad som har emotionellt värde som minnen.
Vi utför vårt arbete med högsta respekt och diskretion och förstår att det ibland tar tid att fatta beslut, även om de vid första anblicken kan verka enkla. Vi finns här för att göra denna process så smidig och stödjande som möjligt för dig och din familj.
Möt vårt team
Våra medlemmar i ledningsgruppen
Andreas Standar
Med över 20 års erfarenhet, är jag passionerad om antikviteter, konst och inredning. Jag är en utbildad möbelsnickare och möbeltapetserare med konst- och antikvitetsutbildning från en antikskola.
Victoria Cieslak
Som utbildad jurist har jag genomfört notarietjänstgöring vid Attunda tingsrätt och är nu juridisk ombud inom flera rättsområden, inklusive familje- och arbetsrätt.
Michael Cieslak
Michael har en ekonomisk kandidatexamen med fokus på redovisning. Vi prioriterar kundnöjdhet.